На хвилі танцю

160315_dance-tour1Директор Краснопільської дитячої музичної школи Висоцька В. В. та колектив викладачів дбають не тільки про професійне надання нашим дітям освіти, а й прагнуть розширити їх кругозір та розвивати здібності, беручи участь в різноманітних конкурсах, які проходять на теренах нашої України.

Вже 4 роки поспіль кожного літа учні хореографічного відділу «Смайл» проводять на березі Азовського моря, беручи участь в конкурсі «На хвилі танцю» (смт. Кирилівка).

А в лютому цього року наші діти вирушили в подорож до Карпат, де проходив конкурс юних талантів хореографічного мистецтва «Алегро Карпат».
160315_dance-tour2
Серед учасників з Івано-Франківської, Сумської, Запорізької та Київської областей наші діти, учасники хореографічного колективу «Смайл» ДМШ в номінації «Народний танець» зайняли почесне 2 місце, та в номінації «Соло» – Золотухіна Катерина виборола І місце.

Тож, наші «Смайлики» приїхали додому з Кубком та іменними грамотами, а найголовніше – з яскравими враженнями від подорожі до Карпат.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
З м. Суми ми прибули до залізничного вокзалу м. Києва, де протягом 4-х годин очікування потягу до м. Яремче наші діти нарешті побачили, яка прекрасна столиця нашої неньки України, відвідали Майдан Незалежності, пройшли вулицею «Небесна сотня», помилувалися краєвидами Маріїнського парку, який відкрив нам панораму річки Дніпро, стадіону «Динамо», і побачили не по телебаченню, а наяву будівлю Адміністрації Президента України та Верховної ради.

І ось нарешті потяг привіз усіх нас до м. Яремче, де ми провели три незабутніх дні. Зустрічало нас сонце, високі гори, смереки та посмішки місцевих жителів. Ми відвідали заповідну зону, де вільно гуляли тварини, які живуть в Карпатах, проїхались на конях та поні по гірських стежках, фотографувались біля знаменитих водоспадів. А також захопливою була поїздка до гірськолижного комплексу «Буковель», де ми з дітьми канатною дорогою піднялись на верхівку Карпат, а найсміливіші взяли спортивне спорядження та спустилися донизу.

І незабутньою стала 5-ти годинна екскурсія з гір до полонини, де ми потім всі радісно купалися в унікальних термальних водах. Зморені, але щасливі діти повернулися до смт. Краснопілля.

Тож дякуємо щиро за враження, які ми отримали і отримали наші діти, і бажаємо директору та викладачам ДМШ здоров’я, терпіння з нашими діточками, успіхів і перемог!

А попереду учнів хореографічного відділення ДМШ чекають нові подорожі: «Алегро Поділля» (м. Хмельницький), «Алегро Хортиці» (м. Запоріжжя), «Сума талантів» (м. Суми), «На хвилях танцю» (смт. Кирилівка).

Вдячні батьки: Юлія Патютько, Тетяна Гриценко, Надія Пошелюжна, Світлана Шкарупа.